ציורי קיר לחדרי ילדים

רוצים להעניק לילד שלכם חדר נעים ומזמין? חדר מלא שמחה והשראה, בו הוא ישמח ללמוד, לשחק ולארח חברים? ציורי קיר לילדים הופכים כל חדר למיוחד. ניתן לבחור עיצוב מהמאגר המרהיב שלנו, או ליצור יצירה משלכם ואנו נהפוך את החלום למציאות.

חדרו של הילד הוא הממלכה הפרטית שלו בבית ושם הוא צריך להרגיש הכי כיף והכי שייך. מקום בו הוא ירצה לבלות את היום אחרי הגן או הלימודים, לשחק, ללמוד ולישון שינה ערבה בלילה. אחת הדרכים הנפלאות להעניק לילד שלכם את הסביבה הנעימה שהוא זקוק לה, כדי לגדול בכיף, היא באמצעות ציור קיר מיוחד משלו.

אנו בטופ ארט, מציעים לכם מגוון אפשרויות של ציורי קיר לילדים ואנחנו כאן כדי להגשים לכל ילד את החלום שלו. בתכם חולמת על עולם האגדות? היא תוכל לבחור ציור קיר של נסיכה קסומה, בת הים הקטנה, טינקרבל ועוד עשרות אפשרויות אשר יהפכו את חדרה לאגדה וכל יום לחגיגה!

בנכם חולם על גיבורי העל? ספיידרמן? סופרמן? אין כיף גדול יותר עבורו מציור קיר של גיבורי העל שלו בחדרו הפרטי. מה עם סדרות הטלוויזיה והסרטים שהילדים כה אוהבים? דמויות הדרדסים החמודים, החברים ממלך האריות ועוד ועוד, השמים הם הגבול! ובעצם, גם אותם אנחנו מציירים בשמחה.

ציורי קיר לילדים מתבצעים בצביעת איירברש היוצרת אשליה של תלת מימד לציור והתוצאה – מרהיבה! ומה בדבר הבטיחות? כמובן שבריאות ילדכם היא הדבר החשוב ביותר! אנו, בטופ יוצרים בצבעים האיכותיים ביותר, הבטוחים לשימוש, ללא אדים רעילים.

יום ההולדת של הילד מתקרב? ציור קיר עם הדמויות האהובות היא המתנה הנפלאה ביותר!

עברתם לבית חדש ואתם רוצים להפתיע אותו? פנו אלינו ונסייע לכם לבחור ציור קיר במיוחד עבורו להפתעה שאין כמותה! טופ ארט – הופכים את החדר לאגדה!

רוצים לקבל עוד מידע? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם