מתנות סוף שנה לתלמידים

סוף שנת הלימודים מתקרבת ובאה ואתם מחפשים מתנות סוף שנה לתלמידים? מה דעתכם על מוצרי גרפיטי בעבודת יד או בהדפסת סובלימציה? בטופ ארט תוכלו להזמין כובעי גרפיטי, חולצות קלמרים, מטקות ועוד שפע של מוצרים בצבעים מרהיבים כמתנה מיוחדת לילדים.

 

כובעי גרפיטי

מה טוב יותר ממתנה יפה, מקורית ושימושית? טופ ארט מציעה: כובעי גרפיטי – אביזר אופנתי ושיקי שגם מעניק הגנה מהשמש. אפשר להזמין כובעים לילדים בצבע ובסגנון אחיד, או במספר סגנונות שונים. כמו כן, אם תרצו, תוכלו להעביר לנו את רשימת שמות הילדים ולכל ילד יהיה כובע ייחודי עם שמו.

מטקות מעוצבות

עם סיומה של שנת הלימודים, מגיע הקיץ בשיא תפארתו והילדים יבלו הרבה בים ובפיקניקים. על כן, כאשר מחפשים מתנות סוף שנה לתלמידים, מטקות גרפיטי זה רעיון אדיר! הצבעים זוהרים בשמש, עמידים במים והמשחק הופך להיות הכי כיף שיש. העניקו לילדים קיץ נפלא עם מטקות מעוצבות של טופ ארט.

תיקים וקלמרים

שני מוצרים נוספים ומדליקים אשר יכולים להתאים מאוד כמתנה לתלמידים לסוף שנה, הם תיק וקלמר. חשבו כמה כיף יהיה לילדים להגיע בשנת הלימודים הבאה אל בית הספר, עם תיק וקלמר ייחודים וצבעוניים. זו באמת מתנה נפלאה ושימושית, אשר תישאר כמזכרת לאורך שנים. נציין כי ניתן לקבל את המוצרים בגרפיטי בעבודת יד, או בהדפסה של גרפיקה ממוחשבת.

גרפיטי על חולצות

רעיון מדהים של מתנות לתלמידים לסוף שנה הוא חולצות מעוצבות בטכניקת אייר בראש או בהדפסת סובלימציה. ישנו מבחר מדהים של עיצובים וצבעים, כך שתוכלו לבחור ציור של דמויות מצוירות, גיבורים מהסרטים, כיתוב של שמות התלמידים, ציורי קריקטורות ועוד. לתלמידי הכיתה יש תחביב משותף? אמרו לנו ונוכל לחשוב יחד על עיצוב מדליק של חולצות כמתנה לילדים.

טופ ארט – מגוון של מתנות צבעוניות ושמחות , כי ככה מסיימים שנה!

רוצים לקבל עוד מידע? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם