מתנות סוף שנה לגני ילדים

הקטנטנים חוגגים את סוף השנה? אתם בוודאי רוצים לפנק אותם במתנה משמחת. ובכן, לנו ההצעה המושלמת בשבילכם: מוצרים מעוצבים בגרפיטי עבודת יד, או בהדפסה בטכניקת סובלימציה. בין מוצרינו: כובעים, חולצות ותיקים – כולם צבעוניים, ססגוניים ומלאים בחיוך.

חולצות וכובעים

צבעוניות היא מילת המפתח כאשר מדברים על מתנות לגני ילדים וכמובן, ככל שהמתנה גם שימושית יותר, הרי זה מבורך. אנחנו בטופ ארט, מציירים בצבעי אייר בראש זוהרים על חולצות וכובעים וניתן גם לקבל את המוצרים עם ציורים בגרפיקה ממוחשבת, על פי בחירתכם. איזה עיצוב לבחור למוצר? השמיים הם הגבול: אפשר להזמין חולצות או כובעים עם שמות הילדים, כך שכל ילד מקבל מתנה סופר אישית. לחילופין, תוכלו לבקש מהאמנים שלנו ציור של דמויות שונות ואפילו קריקטורות! ככה נותנים מתנות לגנים!

מי ביקש תיק ולא קיבל?

מה דעתכם על תיקים מעוצבים בתור מתנות סוף שנה לגני ילדים? ניתן לבחור באיורים מקסימים שיצוירו באייר בראש על גבי התיק, למשל בדמויות מצוירות, אפשר לבחור בכיתוב השם של כל ילד, וזאת בכל צבע וסגנון שתרצו. יש מגוון אפשרויות ולכם נותר רק לבחור. התיק הוא מתנה מקורית ושימושית, איתה ישמחו הילדים להגיע בכל יום לגן, בשנת הלימודים הבאים ואף לכיתה א’! חשוב לציין כי בטופ ארט, אנו עובדים עם הצבעים האיכותיים ביותר, אשר עמידים במים ובכביסה.

מתנות לפסח לילדי הגן

חג הפסח הוא חג האביב אך בשמו הנוסף הוא חג המתנות! רוצים לקנות מתנה מקסימה לילדים לכבוד החג? אם מדובר בקטנטנים, אפשר לרכוש עבורם בגדי גוף עם דמות מצוירת אהובה או כיתוב של שם הילד. לילדים גדולים יותר, תוכלו לבחור במוצרים אחרים מבית טופ ארט כגון חולצות, תיקים, כובעים וגם פיג’מות מעוצבות ללילות קסומים ומתוקים במיוחד.

טופ ארט – המקום שלכם למתנות הכי יפות!

רוצים לקבל עוד מידע? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם