מתנות לגנים ובתי ספר

ילדים זה שמחה! ואין כיף גדול יותר מלקנות מתנות לילדים ולראות את המבט המופתע והחיוך שעל פניהם. מחפשים מתנות לגנים ובתי ספר? לקראת החג? לכבוד סיום שנת הלימודים? בטופ ארט תוכלו למצוא מגוון עשיר של מתנות מקוריות וצבעוניות שישמחו כל ילד: חולצות וכובעים זוהרים, ילקוטים ותיקים מדליקים לטיולים, בקבוקים עם הדפסים, מטקות מעוצבות ועוד ועוד.

 

מתנות לבתי ספר

טופ ארט יוצרת מבחר מרהיב של מתנות מדליקות לתלמידי בית ספר. תוכלו לרכוש עבור הילדים מוצרים כגון ילקוטים צבעוניים, תיקי גרפיטי לטיולים, כובעים בצבעי אייר בראש זוהרים, בקבוקי שתייה עם הדפס של שם או ציור וכדומה. כל מתנה שכזו, תהפוך את חווית הלימודים לכיפית יותר עבור הילדים. רוצים להעניק לתלמידים דווקא מתנה לשעות הפנאי עם החברים או המשפחה? מה עם מגבות חוף או מטקות בעיצובים מדליקים לבילוי שמח במיוחד בחוף הים בסופי שבוע ובחופשות? כמו כן, אנו בטופ ארט יוצרים אומנות גם על שלל מוצרים נוספים, למשל, חולצות, מטפחות, כיפות והמבחר עוד גדול.

מתנות לגני ילדים

הקטנטנים לומדים על החג הקרב והבא? מסיימים שנה בגן? זוהי בדיוק השעה המתאימה להעניק להם מתנה מקסימה מלב אל לב. תוכלו להזמין מאתנו חולצות עם הדפסים של דמויות מצוירות, פיג’מות יפות, כובעים עם שמות הילדים ואם מדובר על פעוטות, יש לנו גם בגדי גוף צבעוניים! המבחר הוא מגוון ומשמח וכל שנותר לכם זה לבחור. חשוב לנו לציין כי אנחנו בטופ ארט, מקפידים לעבוד עם הצבעים האיכותיים ביותר שיש, בטוחים לשימוש, עמידים בשמש ובכביסה, כך שתוכלו ליהנות מהמוצרים שלנו לאורך זמן.

טופ ארט – מתנות שילדים אוהבים!

רוצים לקבל עוד מידע? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם