כובעי גרפיטי למסיבת רווקות

מתכננת מסיבת רווקות לחברה הכי טובה ומחפשת אטרקציה מדליקה? כובעי גרפיטי למסיבת רווקות: צבעוני, שמח והכי מדליק שיש! אין רעיון מקורי יותר לחגיגה אמיתית של ערב רווקות. מגוון עיצובים משגעים לכובעים מרהיבים מחכים לך בטופ ארט!

מסיבת רווקות היא ללא ספק אחד האירועים הכי משמחים שיש אבל כשרוצים לתכנן אותה, עולות התלבטויות רבות. אז הפעם יש לך רעיון מיוחד: כובעים למסיבת רווקות. אמני טופ ארט משתמשים בצבעים היפים והאיכותיים ביותר, אשר עמידים במים כך שכובעי הגרפיטי יישמרו למזכרת לשנים רבות.

שימי לב, אטרקציה של כובעים למסיבת רווקות מתאימה לכל סוג של אירוע! בין אם אתן חוגגות במועדון ובין אם בבית פרטי, בין אם בטיול בטבע ובין אם בארוחת ערב. מתכננת מסיבת בריכה? הכובעים ישמשו לא רק כפריט שיקי באיוונט, אלא גם להגנה מפני השמש. המסיבה בערב? חשבי על התמונות המדליקות שתוכלו לצלם עם כובעי הגרפיטי בשלל צבעים זוהרים.

אז איך זה עובד בעצם? בטופ ארט ניתן לבצע הזמנה מראש של הכובעים ולהפתיע את כל החוגגות ואת הכלה כמובן. לחילופין, ניתן לבקש מאחד האמנים שלנו להגיע ליום האירוע וליצור את כובעי הגרפיטי במקום. אנו מציעים מגוון רחב של עיצובים בצבעים ובפונטים שונים, כך שתוכלי לבחור את מה שמדבר אליכן, לקבוצת החברות המיוחדת שלכן.

רוצה עיצוב אחיד לכל הכובעים? קיבלת! או אולי לגוון במספר עיצובים שונים ומפתיעים של כובעים למסיבת רווקות? אפשר ליצור כיתוב על הכובע, למשל תאריך החתונה, או לרשום את שמות החוגגות, כך שכל אורחת תקבל את הכובע המיוחד שלה והרעיונות עוד רבים….

אז אם גם את רוצה ערב מיוחד של גיבוש וכיף במסיבת הרווקות, כובעי גרפיטי למסיבת רווקות – זה מה שאת צריכה! פני אלינו ותוכלי להעניק לחברות ולכלה, ערב צבעוני ומשמח כאשר כל אחת גם תקבל מזכרת משמחת מהאירוע. יש טוב מזה?

רוצים לקבל עוד מידע? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם