כובעי גרפיטי לבר/בת מצווה

חגיגת בר/בת מצווה היא אירוע מיוחד ומרגש עבור הנער/ה וכמובן גם עבור בני המשפחה. רוצים אירוע מושקע ובלתי נשכח לבן או לבת שלכם? כובעי גרפיטי לבר/בת מצווה: אטרקציה צבעונית ומשמחת שתהפוך את הערב לבלתי רגיל.

הבית מתמלא בשמחה, הגיעה השעה לחגוג בר/בת מצווה! איזו התרגשות, לתכנן, להזמין, לצפות לערב הזה. כולנו יודעים כי לשם יצירת אירוע איכותי ומוצלח, כדאי להוסיף אטרקציה מיוחדת והדבר נכון במיוחד בחגיגה של בר/בת מצווה. כהורים, אתם בוודאי רוצים שהערב ייזכר כחוויה אמיתית לבן או לבת וגם שחבריהם ייהנו ויחגגו איתם בשמחה ובכיף. כובעי גרפיטי לבר מצווה זו דרך נפלאה להפוך את החגיגה הזו ליוצאת דופן.

האמנים שלנו מגיעים למקום ביום האירוע ומקימים דוכן מרהיב ליצירת כובעי הגרפיטי. זה המקום להגשים כל חלום צבעוני, להפעיל את הדמיון ולקבל כובע מדליק במתנה. כל ילד באירוע יוכל לבחור את העיצוב לכובע שלו: ציור, צבעים, כיתוב ועוד. הגרפיטי מתבצע בטכניקת אייר בראש, בצבעים מרהיבים ולא נשכח להזכיר כמובן כי בטופ ארט, אנו מקפידים להשתמש בצבעים איכותיים, עמידים במים ובכביסה.

מלבד העניין הרב שנוצר בקרב הילדים סביב הפעילות של האומן (ומניסיוננו, גם המבוגרים נהנים מכך מאוד!) כל ילד מקבל מזכרת מהאירוע, כובע גרפיטי מיוחד משלו ואין כיף יותר מללכת הביתה עם מתנה.

נדלקתם על רעיון הכובעים ואתם מעוניינים במוצרי גרפיטי נוספים באירוע מבית טופ ארט? שימו לב! האמנים שלנו יוצרים גרפיטי גם על חולצות ומגבות חוף, במגוון צבעים ועיצובים ססגוניים – מתנה מושלמת לאירועים בקיץ.

כובעי גרפיטי לבר מצווה – להפוך את המסיבה לחגיגה אמיתית!

רוצים לקבל עוד מידע? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם