אטרקציות לבר/בת מצווה

בר מצווה או בת מצווה, הם אירועים מרגשים מאוד, המסמלים מעבר חשוב בחייהם של הילד או הילדה, מילדים רכים לנערים ונערות בוגרים. לכן, הורים רבים מעוניינים לחגוג את האירוע המרגש והמיוחד הזה, בצורה הטובה ביותר, עבור ילדם האהוב והיקר. ההכנות לאירוע בר המצווה או בת המצווה, כוללות בהן את ההכנות השגרתיות שעוסקים בהם לפני כל אירוע כגון: בחירת המקום האידאלי לערוך בו את האירוע, בחירת הצלם אשר יתעד את האירוע בצורה הטובה ביותר, הבחירה במיטב המנות הקולינריות אשר יוגשו במהלך האירוע, בחירת המוזיקה לאירוע וכמובן – בחירת האטרקציות הטובות ביותר עבור האירוע.

האטרקציות הטובות ביותר עבור בר מצווה או בת מצווה

טופ ארט מבינים את החשיבות של אטרקציות לבת מצווה / בר מצווה – שיהיו מיוחדות ומפתיעות ככל הניתן, ולכן אנו מציעים את אטרקציות הגרפיטי שלנו. אטרקציות לבר מצווה או אטרקציות לבת מצווה של טופ ארט, כוללות כמה אפשרויות:

  • קיר גרפיטי ענק, אשר יוצב באולם האירועים. אמני טופ ארט יהיו אחראים על ציורי גרפיטי בקיר, בהתאם לרצונם של חתן או כלת השמחה. קיר הגרפיטי ימשוך אליו לא מעט תשומת לב של חברי חתן או כלת השמחה ויאפשר לכל מי שרוצה לכתוב ברכות עליו, לנער או הנערה המהווים את מוקד האירוע. אין ספק שקיר גרפיטי לבר/ בת מצווה, מהווה אטרקציה ייחודית מאוד לאירוע
  • הצבת דוכן להכנת כובעים, חולצות, תיקי שרוך ועוד עם גרפיטי. אחת האטרקציות המדהימות ביותר אשר מציעה טופ ארט לאירועי בר/ בת מצווה היא: הקמת דוכן במקום האירוע, אשר בו יצרו אומני טופ ארט, לכל מי שרק רוצה כובע מיוחד, חולצה, תיק שרוך ועוד שלל פריטים מדליקים ושימושיים, הכוללים בהם את שמו של אורח האירוע וציור גרפיטי ייחודי ומגניב. הדוכן מושך אליו לא מעט תשומת לב, בשל העובדה כי האומנים מבצעים את עבודת הגרפיטי על החולצה או הכובע בו במקום. מלבד זאת, הכובע, החולצה או כל פריט אחר, יהוו את המזכרת האידאלית מהאירוע לכל מי שקיבל אותם. חשוב לציין שטופ ארט משתמשים בצבעים איכותיים וטובים אשר עמידים במים. לכן, ניתן לכבס כל פריט בבטחה.

מדוע לבחור דווקא בטופ ארט לאירוע שלכם?

טופ-ארט הופכת את בר/ בת המצווה לחגיגה צבעונית ובעיקר יוצאת דופן. גרפיטי נחשב לאחד הדברים הכי טרנדיים כיום וכל נער או נערה יודעים להעריך גרפיטי העשוי בצורה טובה ומקצועית. השילוב של אומנות הגרפיטי באירוע המיועד בעיקר לבני נוער, היא ללא ספק הבחירה הטובה ביותר עבור אירוע מהסוג. הבחירה בטופ ארט תסייע לאירוע שלכם להיות אירוע אטרקטיבי וייחודי, אשר האורחים שלכם לא יוכלו לשכוח אותו.

רוצים לקבל עוד מידע? מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם